niedziela, 17 lipca 2016

LIEBSTER BLOG AWARD #2



Cześć Wam! Wiem, wiem nie było mnie tu grubo ponad miesiąc i już tłumaczę dlaczego. Ta spontaniczna przerwa była nie do końca z mojej woli. Nie raz siadałam przed laptopem tak jak teraz i próbowałam coś stworzyć ze skrawków słów i zdań, które kotłowały się w mojej głowie, ale *wzdycha* nie umiałam. Niektóre posty choć krótkie zajmują więcej czasu niż by się wydawało - w końcu to tylko pisanie, ale jednak na przełomie tej przerwy pisanie zajmowało mi przynajmniej trzy razy dłużej + nie byłam zadowolona z efektów. Jaki więc był sens z pisania? No właśnie, żaden. 

|| ALE, ALE! Żeby nie przynudzać, to z radością stwierdzam, że przeszedł mi ten "pisemniczy kac" (to brzmi jeszcze gorzej niż myślałam) i za sprawą Mary (:3) przychodzę dziś z Liebster Blog Award (dwa hehe). Wiecie, że ostatni LBA był prawie rok temu? :')

*
1) Masz jakiegoś zwierzaka?
Mam tylko brata, przywozi mi czasem jedzenie z maka.


2) Lubisz seriale? Jeśli tak, to jakie oglądasz?
A więc tak:
PLL zaczęłam rok temu i stanęłam na s01e09, Teen Wolf - s01e01 - nawet nie wiem czemu nie kontynuuję, The 100 włączyłam aby zabić nudę z przyjaciółką i też s01e01 - ale może będę kontynuować, Scream Queens - obejrzałam zaledwie połowę s01e01 i wyłączyłam (fuj,fuj,fuj), Once Upon a Time oglądam i tu s04e13 więc nie jest źle - nie chce tego kończyć <3, 
i na koniec Gra o Tron, którą aktualnie określam jako ŻYCIE, serio.


3) Ulubiony gatunek muzyczny, artysta, zespół, piosenka?
Słucham DOSŁOWNIE wszystkiego co mi się akurat spodoba. Artysta? To bułeczka z masłem, ponieważ dla mnie to oczywista oczywistość, że będzie nią Ariana Grande. Zespół? Nie mam, ale lubię Imagine Dragons (cześć Maja!) i Queen (Cześć Mary!)


4) Na jakiej książce najbardziej się zawiodłaś?
Zawiodłam się na: Tajemny Ogień, Nieśmiertelny (recenzja niebawem), Delirium (tylko trochę, oddychaj Maja), ale najbardziej to chyba na Buntownik od J.K. - którego recenzja niedługo powinna się pojawić.


5) Skąd wzięła się Twoja nazwa bloga?
Szczerze? Nie wiem. Jakoś tak sama przyszła - Mogę Wam zdradzić, że na początku blog nazywał się "Alex za Buka" - dziś płaczę ze śmiechu gdy sobie o tym przypominam :')


6) Jakie dwa męskie i żeńskie imiona najbardziej Ci się podobają?
Z imion bardziej przyziemnych, to Adam i Aleksandra (samouwielbienie zobowiązuje, rozumiecie), a z takich.. innych to chyba Louisa i Louis (chociaż mogłabym wymieniać i wymieniać). Jednak tak naprawdę, ale to naprawdę uwielbiam imię Adam - sama nie wiem czemu, ale zaczęłam to imie lubić dzięki serii LUX :')


7) Jaka była najgrubsza książka jaką przeczytałeś? Ile miała stron?
Zazwyczaj książki, które czytam mają do 500 stron i nie pamiętam czy któraś z przeczytanych była jakoś wyjątkowo gruba i przekroczyła tą liczbę - raczej takiej nie było :')


8) Twoja pasja do książek wzięła się po kimś czy sama z siebie?
Obejrzałam IŚ i samo poszło - zapragnęłam poznać tą historię dokładniej od podstaw.


9) Jeśli miałabyś napisać książkę, to o czym by była?
Nie powiem, to zdecydowanie tajemnica godna NASA - Ola 2016 
:')



10) Co lubisz robić poza czytaniem?
A więc:
lubię spać, jeść, oglądać filmy/seriale, pisać ze znajomymi (nie no żartuję, narpiew musiałabym ich mieć), chodzić do kina - gdzie wypijam litrową Colę na początku filmu, a duży popcorn zostaje w 1/3, co jeszcze.. lubię przeglądać książki w internetowych księgarniach - ostatnimi czasy ciągle przeglądam anglojęzyczne książki, lubię jeździć na desce, pić ciepłą brzoskwiniowo-mangową herbatę, wyszukiwać słabych aczkolwiek śmiesznych żartów w internecie i  na koniec abyście całkowicie mi tu nie usnęli - lubię się śmiać.


11) Jak Cię nazywają znajomi?
Mary nazywa mnie Olina - ale to moja wina - a Desia zaczęła mnie nazywać Olson.
tyle w temacie, reszta jest mało oryginalna i mówi mi po imieniu :')

*
Wiem, że się sporo rozpisałam - wybaczcie, skracałam tyle ile mogłam. Czy kogoś nominuję? Taj, no oczywiście, że tak. Nominuję o tych tu -> Desia oraz Beata.

PYTANIA:
1) Co masz ochotę powiedzieć ludziom, którzy nie czytają?
2) Lubisz oglądać ekranizacje książek?
3) Wymień trzy rzeczy (poza książkami), które wywołują u Ciebie uśmiech.
4) Masz wymarzony zawód? Jeśli tak to chwal się, jaki to?
5) Znasz jakiś fajny żart?
6) Gdybyś mogła coś zmienić (np.wybić pająki), to co byś zmieniła?
7) Jak układasz książki na półkach?
8) Gdybyś mogła odwiedzić dowolne miejsce na ziemi (przeszłość też się liczy), to gdzie byś się wybrała?
9) Wolisz książki przy których można płakać, śmiać się czy dostać dreszczy?
10) Czy miałaś jakąś śmieszną historię związaną właśnie z książkami?
11) Na telefonie masz miejsce tylko na trzy piosenki, jakie to będą?

b u z i a k i!

3 komentarze :

  1. Tak na dobrą sprawę... To ja też zaczęłam kiedyś oglądać tryliard seriali - American Horror Story, The Vampire Diaries, Supernatural... I zawsze kończyło się na s01e01. Zaczęłam nawet oglądać animowany serial Avatar. Legenda Aanga (też skończyło się na początku, ale obiecałam sobie, że do tego wrócę, bo to jest fajne) Co do Once Upon a Time - nie martw się, przed tobą jeszcze cały piąty sezon (</3), a we wrześniu wychodzi szósty. Co prawda ma być ostatnim, alee... W sumie miał być tylko pierwszy, także no.
    DLACZEGO WSZYSCY OGLĄDAJĄ TERAZ GRĘ O TRON?
    Miałam być rebelem i tego nie oglądać, ale chyba muszę. Chcę się w końcu dowiedzieć, co takiego wszyscy widzą w tym serialu.
    Pozdrawiam :)
    Ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z mówczynią z góry, że teraz wszyscy oglądają Grę o Tron. Nawet moja kuzynka (w sumie też się nazywa Ola) ciągle mi mówi, abym zaczęła to oglądać ;P
    Ja osobiście w PLL skończyłam jakoś na 4 sezonie i o dziwo nie mam na razie ochoty go kontynuować. Może kiedyś.... :)
    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzę, to jesteś podobną osobą do mnie, bo ja też zaczynam seriale i trudno mi je skończyć. Jednak Grę o Tron widziałam jednak do połowy drugiego sezonu. Tyle osób mnie zachęca do obejrzenia dalej, więc chyba będę musiała to zrobić. :)
    Też lubię Imagine Dragons <3

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka