sobota, 14 maja 2016

#5 [Disney Villains Book Tag]


Tak właściwie, to chyba możecie domyślić się wstępu. Tak, tak kolejny tag od Mary z bloga Szalone Bookholiczki - cudownie. Nie no żartuję! Cieszę się, bo po pierwsze kocham Disney, po drugie lubię tag'i, a potrzecie nie ma, bo i niepotrzebne. To co? zaczynamy.




     
1. Zła Królowa - czarny charakter, który zna się na magii..
Czarny bohater, który zna się na magii, czarny bohater, który zna się na magii, czarny bohater, który zna się na magii.. no nie! Już na wstępie mam polec? Ah, dajcie mi chwilę. Czytałam chyba tylko jedną książkę, której bohater pasuje do tej roli. A mianowicie Diabolina z "Czarownica".





2. Cruella De Mon - czarny charakter, który ma specyficzny wygląd/ubiór/samochód..
Na myśl przychodzi mi tutaj pewna serialowa postać, ale spróbuję jednak znaleźć jakiegoś bohatera książki. *w tym momencie przeglądam biblioteczkę na lubimyczytac.pl* Mam. Mi pasuje tu.. Zły Pan z "Dziady - część II" - serio. Uznałam po prostu, że cała postać jest specyficzna. A nie?





3. Urszula - czarny charakter, który podszywał się pod któregoś z pozytywnych bohaterów..
Chcę być oryginalna, ale chyba przedobrzę. Niech będzie to trener Amber z "Talon" - Lena, zgodzisz się ze mną może?



4. Kapitan Hook - czarny charakter, który chce zemsty..
Nagnę trochę zasady, ponieważ Dodge z "Panika" nie był co prawda czarnym bohaterem, ale pragnął zemsty.








5. Królowa Kier - czarny charakter, który ma dużo władzy..
Nie wiem, Hitler z "Złodziejka Książek". Może nie jest on głównym bohaterem, ale jest <- a to wystarczający powód (i wymówka!) aby go tutaj umieścić.




6. Dżafar - czarny bohater, który pragnie władzy.. 
Zdecydowanie Maven z "Czerwona Królowa", ten paskudnie irytujący rodzaj bohatera nie powinien istnieć. Co za ciamajda i maminsynek.








7. Matka Gertruda - czarny charakter, który chce być wiecznie młody..
Poddaję się!




8. Skaza - czarny bohater, który skrzywdził kogoś z rodziny..
Książka "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" jest nową pozycją więc możliwe, że jako pierwsza osoba umieszczę w tym tag'u Ojca Amber i Jack'a. :3





9. Hans - czarny charakter, który wykorzystał naiwność, któregoś z pozytywnych bohaterów..
Ben, Fil, Bill, Brandon? Nie..
Wiadomo, że BLAKE! z wspaniałej serii LUX oczywiście. 



10. Gaston - czarny charakter, którego nie lubisz..
Już miałam napisać, że nie wiem, ale Drake z serii "Gone" jest idealnym przykładem. Nie wiem czy istnieje ktoś kto go lubi, on jest po prostu psychiczny.
*coś mi się popsuło z tą grubością czcionek..*






11. Dr Facilier - czarny charakter, który nabiera ludzi na swoje oszustwa..
Zdecydowanie dowódca Vosch z "Piąta Fala". Nie pamiętam teraz czy go lubiłam czy też nie.. chyba tak xd


12. Czarownica - Czarny bohater, którego lubisz..
Wiem! Co prawda on jest pół dobry i pół zły, ale cóż.. Peter! Strasznie go lubię odkąd w filmie "Wierna" zagrał tak świetnie :3
*Eh.. tutaj też*







Szczerze mówiąc, to nie sądziłam, że ten tag okaże się taki długi + nie spodziewałam się, że popsuje mi się też grubość czcionek :') Dziękuję za uwagę. Do wykonania tag'u nominuję trzy osoby, a mianowicie:


*
PS.TU TEŻ?! GŁUPIA GRUBOŚĆ CZCIONEK.

4 komentarze :

  1. Nareszcie zrobione! Tak! xD Bardzo fajnie ci wyszedł ten tag Alex :33
    Pozdrawiam,
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę! Chyba nie potrafiłabym odpowiedzieć na ten TAG. ;(

    http://www.uwielbiamczytac.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że wykonałaś mój TAG! <3 <3 Kurczęęęę, naprawdę, to takie fajne uczucie znaleźć po czasie odpowiedzi na TAG, który stworzyła już jakiś czas temu ^_^ ^_^
    Lubisz Petera z Niezgodnej?! Jak tooooooo! Ja go nie cierpię!
    No i Drake... taaak, to był psychol o.O
    I Blake'a też nie cierpię! xD
    Ogólnie świetnie Ci wyszedł TAG! ^_^ <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. (Bo czemu mam nie skomentować posta, który pojawił się ponad pół roku temu?) Ja lubię Drake'a. xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka