sobota, 23 kwietnia 2016

#4 [Space Book Tag]


Ostatnio na blogu same recenzje, a nie o to tu chodzi. Recenzje recenzjami, ale jakieś luźniejsze posty też muszą być! Korzystając z nominacji do "Space Book Tag" od Mary [tyranie jeden] z bloga szalone bookcholiczki [na którego Was serdecznie zapraszam! Chamska reklama, ale dziewczyny naprawdę odwalają świetną robotę.] ratuję Was od monotonnych postów. :')

1. SŁOŃCE - czyli gorący bohater/bohaterka:
Gorących bohaterek nie znam (hehe), ale jacyś tam bohaterowie na pewno są - tylko kogo wybrać? Żeby być oryginalnym, to może by tak.. Wesley Rush z The DUFF! Nie ma bata, że ktoś się ze mną nie zgodzi! <3

2. MERKURY - czyli mała, ale dobra książka:
Mała, ale dobra książka? Ojej.. moja pierwsza myśl to Tajemniczy Ogród, który bardzo mi się nawet chyba podobał - "bardzo, chyba nawet"? Nie komentujcie. 

3. WENUS - czyli książka z dobrą główną bohaterką:
To nie był trudny wybór. Od razu przychodzi mi na myśl June z trylogii Legenda, która swoją drogą jest bardzo dobra! June, to jedna z niewielu bohaterek, która NIE jest nudna, irytująca, pusta, naiwna czy kto wie jeszcze jaka.

4. ZIEMIA - czyli dość duża, ale przyjemna książka:
Może do najgrubszych nie należą, ale cieniutkie też nie są. A mowa tu oczywiście o cudownych książkach z serii LUX. Daemon to życie. :')

5. MARS - czyli książka bliska twojemu sercu.
Hm... pomyślmy. Pomijając trylogię Igrzyska Śmierci oraz Niezgodna, to książka, która jest CAŁY CZAS bliska mojemu sercu, to zdecydowanie i jednogłośnie cudowni Bracia Lwie Serce, którzy byli (i są!) po-stokroć najlepszą lekturą ever. Tak właściwie to chciałabym mieć własny egzemplarz, będę musiała się go zaopatrzyć. 

6. JOWISZ - czyli największa książka na twojej półce:

Tutaj też jednogłośnie oznajmiam, że Okularnik Katarzyny Bondy jest najgrubszą książką u mnie na półce. Szkoda tylko, że to drugi tom, a ja nie czytałam pierwszego xd

7. SATURN - czyli książka nie z tej ziemi:

Kurczę, już wspominałam LUX, a nie jestem pewna czy jeszcze jakąś taką czytałam.. dobra mam. Nie śmiejcie się, ale to jest Ten Obcy, który też był moją lekturą. A i prócz tytułu, to tak właściwie ta książka nie zalicza się do tej kategorii, ale oj tam.

8. URAN - czyli niezła książka z niebieską okładką:

Mam taką! (xd) To Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd, który nie jest niezły, a absolutnie świetny! <3

9. NEPTUN - czyli najdłuższa seria z całej kolekcji:

Pomijając serię Monster High.. to Rywalki są u mnie w największej ilości, które swoją drogą są dobrą serią tylko zaczynają się powoli ciągnąć - w maju kolejny tom..

Kogo nominuję?

Dziękuję za uwagę,
Alex.

7 komentarzy :

  1. Ahhh tyran <3 Liczę na to, że dobrze się bawiłaś robiąc ten tag ;)
    Pozdrawiam,
    Mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tym napisać! XD Tak świetnie się bawiłam! Ale to tak jak chyba przy każdym ta'u :3 <3

      Usuń
  2. O tak, Daemon do życie <3 Dzięki za nominację! ^^
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Również okularnik to jedna z moich najgrubszych książek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daemon to żyyycie :3
    A Niezbędnik obserwatorów gwiazd muszę w końcu przeczytać, bo ostatnio to sobie zamówiłam, no i cóż - ciągle czeka... Ale najpierw "Szkoła latania" (taaak! Nareszcie to mam!)
    No i "Bracia lwie serce"... Trochę to smutne, bo większość osób to hejtowało i mówiło, że nudne, a mnie się meega podobało - może dlatego, że zanim mieliśmy to jako lekturę, wysłuchałam tego milion pięćset sto dziewięćset razy w formie audiobooka :") Ale i tak ją uwielbiam <3
    Muminek ^^
    PS. Tag tagiem, ale ja wciąż czekam na te Dziady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, zgadzam się z większością wyborów i opiniami o książek w 90% :) Bardzo przyjemny tag, sama niedawno robiłam. Muszę przeczytać "Okularnika" jak najszybciej, bo wszyscy mi ją polecają.

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten TAG zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. (niż ten z Disney) ;D

    http://www.uwielbiamczytac.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka