poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Stosik - Lipiec/Sierpień

Hejka!

W wakacje bardzo się rozleniwiłam i przeczytałam tylko 7 książek! Jest to karygodne i muszę to nadrobić - inaczej nie przeczytam 60 książek.
Postanowiłam, że do końca tego roku przeczytam 60 ks.i jak na razie przeczytałam 35.. ale dam radę!

Przechodząc do rzeczy :)
W lipcu przeczytałam 4 książki, a w sierpniu 3.

LIPIEC: 
- Przez burze ognia (V.Rossi) - KLIK
- Niezbędnik obserwatorów gwiazd (M.Quick) - KLIK
- Piąta Fala (R.Yancey) - KLIK
- Byliśmy Łgarzami (E.Lockhart) - KLIK

SIERPIEŃ:
- Fangirl (R.Rowell) - KLIK
- GONE Zniknęli - faza 3 Kłamstwa (M.Grant)
- The DUFF (K.Keplinger) - recenzja niebawem.





Piszcie w komentarzach jakie książki Wy przeczytaliście podczas wakacji!


+ Odbiegając trochę od tematu jestem ciekawa gdzie wy spędziliście wakacje. Jak możecie wiedzieć lub nie, ja byłam w Grecji i zwiedziłam m.in Ateny :)
A Wy?

Trzymajcie się,
ALEX.

2 komentarze :

  1. Niezbędnik <33
    Myślałem nad lekturą Byliśmy Łgarzami i Fangirl.
    Piątą Falę też trzeba przeczytać, w końcu film już niedługo :))
    Bardzo fajny blog, będę zaglądał ^^
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąta fala jest świetna, już się nie mogę doczekać filmu ^^
      Mi również podoba się twój blog, będę zaglądać :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka