środa, 15 lipca 2015

Przez burze ognia - recenzja

Hejka!

PRZEPRASZAM! Jestem beznadziejna, nie potrafię systematycznie dodawać postów. Obiecuję poprawę.. tylko jeszcze nie wiem kiedy :D!
Zapraszam Was do recenzji :)

OPIS:
Ludzie podzieleni są na dwie grupy. Na osadników oraz wykluczonych. Osadnicy mieszkają w kapsułach/schronach przed zewnętrzem światem. Uważają, że świat jest groźny i stwarza wiele nie potrzebnych rzeczy. Dlatego w kapsułach zlikwidowane są między innymi; rośnięcie paznokci, miesiączka, ból i wiele innych równie nie potrzebnych rzeczy. Dodatkowo osadnicy mają gumową powłokę/nakładkę na lewym oku tzw. wizjer. Umożliwia on im... wszystko. Dzięki niemu w głowie pojawia im się obraz np.las gdzie mogą strzelać z łuku jeśli tylko o tym pomyślą.
Wykluczeni jak pewnie się domyślacie to osoby, które żyją w zewnętrznym świecie i nie mają żadnym uproszczeń w życiu. Żyją w tzw.dziczy, muszą polować, zakładają osady itd.
Głowna bohaterka Aria jest osadniczką i zostaje dosłownie wywalona poza kapsuły, na zewnątrz. Jest zdana na siebie. Wkrótce jednak spotyka kogoś kto już wcześniej uratował jej życie i być może zrobi to jeszcze raz.

OKŁADKA:
To właśnie dzięki okładce sięgnęłam po te książkę.. i dzięki tytułowi.. no może jeszcze dzięki imieniu i nazwisku autorki. No proszę WAS osoba, która ubóstwia Niezgodną Veronic-i Roth zobaczyła na książce "Veronica Rossi". I JESZCZE. Fanka (mało powiedziane <3) Ariany Grande widzi bohaterkę o imieniu Aria.. Jak miałam po to nie sięgnąć?! No jak?! Ale do rzeczy. Na okładce jest główna bohaterka a wokół niej krzaki i burza.. i takie tam. Okładka nie jest jakoś wyjątkowa czy szczególnie piękna, ale ma to coś :)


INFORMACJE DODATKOWE:
- Książka ma ok.365 stron.
- Wydawnictwo Otwarte.
- Autor: Veronica Rossi.

Postaram się dodawać częściej te posty :)
Ps.Nie sądzicie, że mój blog wygląda jakby różowy jednorożec na niego zwymiotował? Chyba muszę to zmienić :D!
Pozdrawiam Was,
ALEX.

6 komentarzy :

  1. Opis wydaje się bardzo ciekawy- na pewno kiedyś zapoznam się z tą książką.

    P.S.Zapraszam na konkurs http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2015/07/konkurs-pocztowka-dla-ksiazkoholika.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam! Jest to naprawdę całkiem przyjemna lektura :)

      Usuń
  2. Hej,
    Zapowiada się ciekawie. Jak kiedyś wpadnie mi w ręce to ją przeczytam. Może będzie w bibliotece.

    Też mam problem z dodawanie postów regularnie. Więc to znam

    Zapraszam do siebie na bloga moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś znlazła PBO w swojej bibliotece! Dodawanie regularnie to masakra, jestem autentycznie za leniwa aby włączyć laptopa :D

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale dużo o niej słyszałam, więc ta książka ląduje na mojej niekończącej się liście książek do przeczytania.

    książkowezamieszanie.blogspot.com
    Kaja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz zamiar ją przeczytać! Ja również mam taką listę i zamiast się zmiejszać ciągle rośnie :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka