piątek, 26 czerwca 2015

#1 [Social Media Book TAG]

Hejka!

Postanowiłam napisać coś co będzie krótkie i przyjemne w czytaniu. I tak właśnie powstał ten post.
Jestem pewna, że wszyscy doskonale znacie "Social Media Book TAG", ale dla tych co go nie znają, krótkie wyjaśnienie:
Do każdego z portali społecznościowych np. Facebook będziemy musieli dopasować książki, które naszym zdaniem będą najbardziej pasować.
A więc zaczynajmy :D!

1.Twitter – twoja ulubiona krótka książka:
To chyba jedno z trudniejszych pytań, ale myślę, że jest to "Tajemniczy ogród - Frances Hodgson Burnett".


2.Facebook – książka, którą każdy czytał i czułaś presję, by po nią sięgnąć:
U mnie nie ma takiego czegoś. Kiedy wypożyczam/kupuje książkę wybieram spontanicznie. Jednak mimo wszystko myślę, że były to "Rywalki - Kiera Cass".


3.Thumblr – książka, którą przeczytałaś, zanim to było popularne:
Myślę, że czytam całkiem na bieżąco, więc mam z tym zadaniem mały problem. Hmm chyba "Talon - Julie Kagawa", ponieważ jeśli nie on to nic.
PS: Nie znacie? Widzicie! Już znacie :D!


4.My Space – książka, którą nie wiesz, czy Ci się podobała czy nie:
Nie wiem co sądzić o książce "Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman", ponieważ książka była dobra i lekko ją się czytało, ale czegoś ewidentnie mi w niej brakowało. Poprostu... nawet się nie wzruszyłam jakoś bardzij czytając, a tego od tej książki oczekiwałam. Chciałam zalać się łzami!


5.Instagram – książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
I tu jest problem. Ja nie robię zdjęć okładkom! Chociaż, nie... grzbiet się liczy? Bo jeśli tak to mam taką jedną książkę... a jest to "Obsydian - Jennifer L. Armentrout"!
Czy wy widzieliście ten grzbiet <3 class="separator" div="" style="clear: both; text-align: center;">


6.You Tube – książka, do której chciałabyś zobaczyć ekranizację:
Jest wiele takich pozycji np.Rywalki, Talon, ale to już podawałam więć może by tak... "Eleonora & Park - Rainbow Rowell"


7."Lubimy czytać" – książka, którą polecasz każdemu:
I ostatni podpunkt. Nie spotkałam jeszcze książki którą mogłabym polecić każdemu, ale uważam, że "Złodziejka książek - Markus Zusak" zasługuje na to miano. Jest to istna perełka i każdy powinien się z nią zapoznać.


To tyle. Trochę marudziłam, ale UDAŁO SIĘ i jestem szczęśliwa. Tag wyszedł ciut długi, ale mam nadzieję, że i tak go przeczytacie.
Pozdrawiam, ALEX.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka