poniedziałek, 29 czerwca 2015

Czerwcowy stosik

Hejka!

To już przedostatni dzień czerwca! Ojej tyle się wydarzyło, co niestety wpłynęło na ilość przeczytanych książek... TRUDNO! A oto książki, które udało mi się w tym miesiącu przeczytać. Jak wspomniałam wcześniej nie jest ich wiele, ale nie szkodzi, ponieważ naprawdę bardzo przyjemnie mi się je czytało :)
Zaczynajmy!

ŁĄCZNIE PRZECZYTAŁAM 6 KSIĄŻEK:
Czerwiec zaczęłam z "Gone zniknęli faza 1 Niepokój - Michael Grant". Od razu mogę dodać, że czerwiec zakończyłam (dosłownie przed chwilą) z "Gone zniknęli faza 2 Głód - Michael Grant". Jak narazie seria bardzo mi się podoba. Pomimo swojej grubości (400-550 stron) Gone czyta się naprawdę bardzo przyjemnie i lekko. Czyli czerwiec należał do pana Michael-a :)!

1.Gone
6.Gone


Następnie podczas pobytu w Warszawie czytałam dwie książki na przemian. Były to "Delirium - Lauren Oliver" oraz drugi tom Rywalek "Elita - Kiera Cass". Delirium było okey, natomiast Elita była naprawdę bardzo dobra ^^.

2.Delirium
3.Elita


Kiedy wróciłam zabrałam się za powieść mrożącą krew w żyłach, czyli "Black Ice - Becca Fitzpatrick". Książka świetna i naprawdę warto po nią sięgnąć. Nie był to taki Thriller jak mówią, ale dla mnie to nawet lepiej.
Następnie wzięłam się za "Akademia dobra i zła - Soman Chainani". Nie była to zła książka, zdecydowanie nie. Była dobra, po prostu dobra powieść. Na początku trochę nudna, ale tak w połowie zaczęła się rozkręcać. Myślałam, że to będzie pojedynczy tom... tymczasem to będzie seria :d! No cóż, jakoś przez to będę musiała przetrwać :D! Ps:Sofia mnie trochę irytowała, ale koniec był świetny :3!

4.Black Ice
5.Akademia dobra i zła


To mój stosik. A jaki jest twój?
Trzymajcie się,
ALEX.

8 komentarzy :

  1. "Elitę" oraz "Black Ice" czytałam i bardzo mi się obie te książki podobały. :)

    Pozdrawiam! 
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam! Co się stało z twoim blogiem :(?

      Usuń
  2. Oo Rywalki, muszę się wreszcie wziac za tą serię :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! + przepraszam, że odpisuję po miesiącu :(

      Usuń
  3. Czytałam jedynie "Elitę" i w miarę spodobała mi się ta książka. /Juliet♥

    Pozdrawiam i zapraszam na bloga ☺:
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam oraz bardzo lubię twojego bloga :) A i przepraszam, że odpisuję po miesiącu :/

      Usuń
  4. GONE odpuściłam sobie po pierwszym tomie.
    Delirium też taka sobie, za to Elita rewelacyjna :)
    Black Ice nie czytałam, ale chciałabym :)

    niebanalnieoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gone - to taka młodzieżówka, ale całkiem przyjemnie się ją czyta :)
      Delirium - Eh.. No właśnie jestem tego samego zdania :(
      Elita - <3
      Black Ice - gorąca polecam! Bardzo przyjemna lektura ^^

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka