piątek, 19 czerwca 2015

Black Ice - recenzja

Hejka!

"Black Ice" to młodzieżowy Thriller. Raz robiło mi się zbyt gorąco, po prostu się dusiłam, a raz mroziło mi krew w żyłach. Tak, niestety a może stety? Nie miałam pojęcia w co się pakuje zabierając się za tę książkę. Wszędzie morderstwa, zagadki, niejasności, podejrzani. "Kim jest morderca" pytałam sama siebie, a kiedy się dowiedziałam... nie wierzyłam własnym oczom. Książkę oceniam 9/10, naprawdę. Tak mnie też to dziwi, nigdy nie zabrałabym się za tę książkę, gdyby nie.. moja głupota? Cóż książka warta przeczytania, BARDZO!
Ogłaszam szalone pisanie recenzji. Czas... START!

OPIS:
Pozornie łatwa do zrozumienia historia, ale... w trakcie czytania nie będziesz wiedział kto jest kim.
Siedemnastoletnia Britt razem ze swoją najlepszą przyjaciółką Katie postanawiają wyruszyć podczas ferii wiosennych na szlak górski Teton. Od ok. dziewięciu miesięcy Britt - główna bohaterka - ostro trenowała i planowała wyjazd, aby był idealny. Wszystko było w porządku do czasu gdy Calvin, starszy brat Katie,a były chłopak Britt miał spędzić z nimi ferie.
Podczas jazdy do Indewill dziewczyną przeszkodziła pogoda, burza śnieżna. Postanowiły poszukać pomocy, bez której by się nie obeszło, ponieważ mogły zamarznąć. Znalazły domek i zapukały. Nie wiedziały, że to ich największy błąd.
Dziewczyny są w niebezpieczeństwie nikt nie ma jak im pomóc. Zostają zakładniczkami dwóch bardzo przystojnych (ale niezwykle nieznośnych) mężczyzn. Britt postanawia pomóc porywaczom wydostać się z gór - za pomocą mapy Calvina, ale co oznaczają te trzy zielone kropki znajdujące się na mapie? -pod warunkiem, że zostaną uwolnione.
Podczas wędrówki, sprawy przybrały jeszcze gorszy obrót. Britt wiedziała, że jeden z porywaczy jest mordercą, widziała zwłoki dziewczyn w najmniej spodziewanych momentach. O czym świadczyły szczątki dziewczyny w domku porywaczy.
Ale czy miała rację? Czy to właśnie oni są mordercami?

OKŁADKA:
Na samą myśl lub widok okładki przechodzą mnie dreszcze. Na okładce jest Jude, a wy nie wiecie kim on jest. Hmm... nie powiem, mogłabym w ten sposób zdradzić jedną z fajniejszych tajemnic. Okładka jest w czarno - białych barwach, jest cudowna.
A tu macie jej zdjęcie:


INFORMACJE DODATKOWE:
- książka liczy ok.450 stron
- narrator to pierwsza osoba czasu teraźniejszego
- wydawnictwo Moondrive ^^
- autor: Becca Fitzpatrick

Czyta się ją zadziwiająco szybko, uwaga! pochłoniesz ją w całości.
Masz przeczytać tę książkę, jest cudowna. Ja nie żartuję!
Przeczytaj albo będziesz tego żałować.
ALEX.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka