sobota, 25 kwietnia 2015

Zostań, jeśli kochasz - recenzja

Hejka!

Tutaj Alex, właśnie skończyłam czytać "Zostań, jeśli kochasz". Czytało się przyjemnie i szybko. Jednak bardziej wzruszyłam się na filmie niż czytając książkę.
Styl autorki był przeciętny i nie przypadł mi do gustu, ale mam nadzieję, że przy następnych dziełach autorki to się zmieni .
Książkę oceniam na mocne 6/10.

OPIS:
Historia opowiada o młodej Mii, której życie się poplątało. Wszystko było dobrze, miała kochającą i przezabawną rodzinę oraz chłopaka Adama. Mia jest przeciwieństwem swojego chłopaka oraz rodziców, oni poszli w styl Rocka, a Mia w klasykę, gra na wiolonczeli.
W jeden dzień straciła wiele, zbyt wiele. Kiedy jechała z rodzicami i młotszym bratem do rodziny, mieli wypadek. Na miejscu zginął jej ojciec i matka. Do szpitala dotarła wraz z bratem. Podczas gdy ciało Mii było zmasakrowane i leżało na OIOM-ie, ona wyszła duszą z ciała. Mogła wszystko dotknąć, ale nie czuła, wszystkich widziała i słyszała, ale oni jej nie. wkrótce jej brat umarł, był to dla niej wielki cios i chciala umrzeć, miała już wszystkiego dosyć. Gdy była już na wyczerpaniu, "ocknęła się" i ujrzała Adama, ktory długo walczył aby zobaczyć ją choć raz.

OKŁADKA:
Na okładce są "zdjęcia" z filmu (do którego was odsyłam, jest świetny), które przedstawiają całą akcję rozgrywającą się w książce. Nic dodać, nic ująć. Myślę, że okładka bardzo dobrze odzwierciedla fabułę.


INFORMACJE DODATKOWE:
- Książka liczy ok.250 stron.
- Autor: Gayle Forman.
- Wydawnictwo: Nasza Księgarnia.

Trzymajcie się,
ALEX.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka